თქვენი მონაცემები გადამუშავდება საერთოდ და ევროპული უსაფრთხოების სტანდარტების შესაბამისად, მათ შორის PCI DSS, SSL და GDPR.
ჩვენ არ ვიყიდით და არ გადავცემთ თქვენს და თქვენი კლიენტების მონაცემებს მესამე პირებს.
გამოიყენეთ EasyWeek, რათა გაზარდოთ ჯავშნის რაოდენობა ნებისმიერი დატვირთვის გარეშე.
ჩართეთ ყველა მნიშვნელოვანი ინფორმაცია თქვენი კომპანიის შესახებ, რომელიც მოიზიდავს მომხმარებლებს და წაახალისებს მათ დარეგისტრირდნენ თქვენთან.
უზრუნველყავით უწყვეტი გამოცდილება EasyWeek-ის ინტეგრირებით იმ პროგრამებთან, რომლებსაც უკვე იყენებთ, როგორიცაა GA4 და სხვა.
განათავსეთ ჩვენი ჯავშნის ვიჯეტი და მისი ბმული ყველა არხზე, რომ მიიღოთ ჯავშნები ერთდროულად!
მიიღეთ ჯავშნების დეტალური ანალიზი, პერსონალის დატვირთვა და სხვა ინფორმაცია, რომელიც დაგეხმარებათ განსაზღვროთ თქვენი ბიზნესის განვითარების საუკეთესო სფეროები.
შექმენით თქვენი წარმატების ისტორია EasyWeek-ის გამოყენებით!
ვერ პოულობთ პასუხს? მიმართეთ ჩვენს მეგობრულ გუნდს.
როგორ შეიძლება EasyWeek-მ დამეხმაროს ჩემი ჯანმრთელობრივი სერვისის ბიზნესში რეზერვაციებისა და შეხვედრების მართვაში?
EasyWeek შექმნილია თქვენი რეზერვაციებისა და შეხვედრების პროცესის მარტივებისა და ავტომატიზაციისთვის. ჩვენი პლატფორმა უზრუნველყოფს მარტივად გასაგებ ინტერფეისს, სადაც თქვენი პაციენტები შესაძლებლობას იძლევა რეზერვაციების დამატება მხოლოდ რამოდენიმე დაჭერით, 24/7. ის ასევე გაძლევთ შესაძლებლობას ეფექტურად მართოთ თქვენი გრაფიკი, თანამშრომლები და რესურსები, კარგის რისკის შემცირებაში გადაბრონებული ან ორჯერადი რეზერვაციები.
არის თუ არა EasyWeek-ი HIPAA-ს თანახმად?
რაცინეულებით EasyWeek მონაცემთა უსაფრთხოებას სასიამოვნოდ ითვლის და მომხმარებელთა ინფორმაციის დაცვისთვის არის შემოუშვა მრავალი ზომები. თუმცა, ჩვენ რეკომენდაციის ვიყენებთ, რომ ყველა ბიზნესი დაადასტუროს ნებისმიერი საჭირო კომპლიანსის მოთხოვნები მათი სპეციფიური მოთხოვნების თანახმად.
შემიძლია სამკურნალო ბიზნესის საჭიროებების შესაბამისად მოვარგება ჯავშნის პროცესი?
კი, EasyWeek-ის პლატფორმა შეიძლება მოიცვალოს თქვენი სპეციფიური ბიზნესის საჭიროებების შესაბამისად. შეგიძლიათ დააყენოთ თქვენი სამუშაო საათები, შესვენების დრო, გაწეული სერვისები და თუნდაც მოარგებეთ ჯავშანის ფორმა იმ ინფორმაციის შესაგროვებლად, რაც თქვენს პაციენტებსაგან გჭირდებათ.
შეიძლება თუ არა EasyWeek-მა მომხმარებლებს შეხსენება მისვლაზე მათი პროცედურებისთვის?
დიახ, EasyWeek წარმოადგენს ავტომატიზირებულ შეხსენებებს ელფოსტით და SMS-ით. ეს ფუნქცია ეხმარება შეხვედრების შემთხვევითი გამოტოვების შემცირებას და უზრუნველყოფს მომხმარებლებს ხშირად დაადასტუროს ან გადააგეგონ მათი შეხვედრები.
შეუძლია თუ არა რამდენიმე თანამშრომელს სისტემაში წვდომა?
უბრალოდ! EasyWeek-ი გაძლევთ შესაძლებლობას დაამატოთ რამდენიმე თანამშრომელი და მიანიჭოთ მათ განსხვავებული როლები და წვდომის დონეები. ამით, თქვენი გუნდის ყველა წევრი შეძლებს მათი გრაფიკის მართვას დამოუკიდებლად, ხოლო თქვენ ურჩებით მთლიანი კონტროლი.
გამოიყენეთ EasyWeek თქვენი ბიზნესის ეფექტური მართვისთვის. ჩვენი მხარდაჭერა ყოველთვის ხელმისაწვდომია: ყოველკვირეულად, ნებისმიერ ტარიფზე უფასოდ.