ფასები
Შემოსვლა

განიგეგეთ ზარი თქვენი პერსონალური მენეჯერით

იყენებდეთ ინდივიდუალურ კონსულტაციას ჩვენი ექსპერტით.

Როგორ მუშაობს
განიგეგეთ ზარი თქვენი პერსონალური მენეჯერით
მონაცემთა უსაფრთხოება

თქვენი მონაცემები გადამუშავდება საერთოდ და ევროპული უსაფრთხოების სტანდარტების შესაბამისად, მათ შორის PCI DSS, SSL და GDPR.

PCISSLGDPR

ჩვენ არ ვიყიდით და არ გადავცემთ თქვენს და თქვენი კლიენტების მონაცემებს მესამე პირებს.

როგორ მუშაობს?

გამოიყენეთ EasyWeek, რათა გაზარდოთ ჯავშნის რაოდენობა ნებისმიერი დატვირთვის გარეშე.

ნაბიჯი 1
აღწერეთ თქვენი კომპანია

ჩართეთ ყველა მნიშვნელოვანი ინფორმაცია თქვენი კომპანიის შესახებ, რომელიც მოიზიდავს მომხმარებლებს და წაახალისებს მათ დარეგისტრირდნენ თქვენთან.

ნაბიჯი 2
ჩართეთ EasyWeek თქვენს ბიზნესში

უზრუნველყავით უწყვეტი გამოცდილება EasyWeek-ის ინტეგრირებით იმ პროგრამებთან, რომლებსაც უკვე იყენებთ, როგორიცაა GA4 და სხვა.

ნაბიჯი 3
დაიწყეთ ონლაინ დაჯავშნა

განათავსეთ ჩვენი ჯავშნის ვიჯეტი და მისი ბმული ყველა არხზე, რომ მიიღოთ ჯავშნები ერთდროულად!

ნაბიჯი 4
გაზომეთ თქვენი ბიზნესის ზრდა

მიიღეთ ჯავშნების დეტალური ანალიზი, პერსონალის დატვირთვა და სხვა ინფორმაცია, რომელიც დაგეხმარებათ განსაზღვროთ თქვენი ბიზნესის განვითარების საუკეთესო სფეროები.

პერსონალური მენეჯერი კონფიგურაციისთვის
ტელეფონის დახმარება კონფიგურაციაში
გიპასუხებთ ნებისმიერ კითხვას
24/7 მხარდაჭერა
ყველა მოწყობილობიდან სინქრონიზაციაში დარჩენილიყავი

ჩვენი სისტემა მობილურ ტელეფონებზე, ტაბლეტებზე და ვებ ვერსიაზე მუშაობს. შესაძლებლობა რეზერვაციების მართვას გზაშიაში!

App StoreGoogle Play
ჩვენი ფასები
  • არ არის საჭირო საკრედიტო ბარათი
  • სრული საცდელი ვერსია 14 დღის განმავლობაში
  • არანაირი ფარული გადასახადი
Უფასოდ
$0
ძირითადი ფუნქციები
გეგმების შესახებ გეგმების შესახებ
საწყისი $9.69
პროფესიონალური მახასიათებლები
შეადარეთ ყველა გეგმა
შეუერთდით კომპანიებს, რომლებიც გვენახებიან

შექმენით თქვენი წარმატების ისტორია EasyWeek-ის გამოყენებით!

Rated {score} stars
4.9

უყვარს 10000+ ბიზნესს ონლაინ დაჯავშნის სიმარტივის გამო.

Rated {score} stars

EasyWeek უფრო მარტივი გვაქვს კლიენტების ბრონირება და მომსახურების გაწერა. თუმცა, ინტერფეისი შეიძლება უფრო მოსახერხებელი იყოს.

getappთამარ მარიამიძესალონი
Rated {score} stars

მე დავიძახე ეს სერვისი 'ჩემი ბიზნესის საშუალება'! მანამდე, როცა მე გამოვიყენე EasyWeek, ჩემი სამუშაო საკითხები ყოველთვის გაჩნდა. ახლა, ყველაფერი რაც მეჭირდება ხელზე მაქვს.

trustpilotნინო მერაბიშვილიკეთილდღეობილი სასახლე
Rated {score} stars

EasyWeek რეალურად გამომიყვანა ნაკადიდან. ახლა ჩემი ბიზნესი უფრო ინტერაქტიულია და მეტი კლიენტებისთვის მისაწვდომი.

trustpilotნინო კვარაცხელიაკოსმეტოლოგია
Rated {score} stars

ამერიკანული დაგეგმვის პლატფორმა EasyWeek ჩვენი სამუშაოებრივი ცხოვრების გარდაქმნას აკეთებს. ახლა ჩვენი კლიენტებისთვის დაგეგმვა უფრო მარტივია. მადლობა!

playmarketთეონა ვალიშვილისალონი
Rated {score} stars

EasyWeek-ის დახმარებით მე გავაუმჯობესე ჩემი საკუთარი ბიზნესი. ძალიან მარტივი და ინტუიციური. კლიენტებისთვის მეტი სიამოვნებისთვის ვიყენებდით!

playmarketნინო ბერიძეკოსმეტოლოგია
Rated {score} stars

EasyWeek სისტემა საკმაოდ კარგია, მარა მეტი ფუნქციების დამატება კარგი იქნებოდა. მთავარია, რომ ჩემი ბიზნესის მუშაობა ავტომატიზებულია, რაც მე მშვენიერად მომწონს.

applestoreგიორგი კვარაწიასპორტული ცენტრი
Rated {score} stars

EasyWeek-ის გამოყენება ჩემი ბიზნესისთვის ძალიან მარტივი გზაა. მე მიყვარს მისი მომხმარებლის მეგობრიანობა და ეფექტურობა.

capterraნიკო ბერიძესასმელის მაღაზია
Rated {score} stars

EasyWeek დიდი დახმარებაა ჩემი ბიზნესისთვის. ეს ჩამოყრამილია ჩემი პაციენტების დაჯავშნის პროცესი და აგრძელებს მუშაობას სწორად.

g2გიორგი ხარატიშვილისამკურნალო ცენტრი
Rated {score} stars

EasyWeek მიიღებს ჩემი ბიზნესის მართვის გამოწვევას მეტად მარტივად. მე რეალურად ვიყენებ საკმაოდ დახმარებად, მარა მეტი პერსონალიზაციის ფუნქციები სასურველი იქნებოდა.

g2ზურაბ ჯაფარიძეავტოსერვისი
Rated {score} stars

EasyWeek-ის შემდეგ ჩემი კლუბის მართვა გახდა უფრო მარტივი. ეს სერვისი დამიმარტივა დროის მართვა და განვლილი არის მყუდრობის შემცირება.

applestoreმარიამ გვალიასპორტის კლუბი
ხშირად დასმული კითხვები

ვერ პოულობთ პასუხს? მიმართეთ ჩვენს მეგობრულ გუნდს.

როგორ შეიძლება EasyWeek დაეხმაროს ჩემს ოფის ცენტრს ჯავშნებში?

EasyWeek წარმოადგენს პლატფორმას, რომელიც სამუშაო ცენტრებისთვის უზრუნველყოფს საკრიბავებლო და კოვორქინგის სივრცეების, ასევე სხვა მოწყობილობების ჯავშნების მართვას. ჩვენი პლატფორმის დახმარებით, შეგიძლიათ ავტომატიზაცია ჯავშნების პროცესი, არსებობრივი დროის მიდახვების მართვა და ხელოვნური ადმინისტრაციული საქმიანობის შემცირება.

არის თუ არა EasyWeek შესაფერისი ბიზნესებისთვის, რომელთაც არის მრავალი ოფისის ლოკაციები?

დიახ, EasyWeek შექმნილია ყველა ზომის ბიზნესების დასამუშავებლად, მათ შორის მრავალი ლოკაციის ბიზნესებიც. თქვენ შეგიძლიათ მართოთ ყველა თქვენი ბრონდირების მრავალი ლოკაციიდან ერთ ცენტრალიზებულ სისტემაში.

რა უნდა ვქნა, თუ გამომიყენებია ჯავშნის გადაგეგმვა ან გაუქმება?

EasyWeek საწარმოებს აძლევს შესაძლებლობას მარტივად გადაგეგმოს ან გაუქმოს ჯავშნები. ასევე, შეგიძლიათ დაყენოთ თქვენი გაუქმების პოლიტიკა, მათ შორის საფასური გვიანი გაუქმებისთვის.

შეიძლება თუ ჩემი კლიენტები აღიარებენ პირდაპირ EasyWeek-ის მეშვეობით?

დიახ, თქვენი კლიენტები შეიძლება პირდაპირ დაჯავშნან EasyWeek პლატფორმის მეშვეობით. ისინი შეიძლება აირჩიონ თარიღი, დრო და ლოკაცია, რაც მათთვის უკეთესია, ხოლო თქვენ მიიღებთ შეტყობინებას როცა ჯავშნის გაკეთება ხდება.

როგორ იმუშავებს EasyWeek-მა გადახდის დამუშავება?

EasyWeek მხარს უჭერს მრავალ გადასახადი მეთოდს. თქვენი კლიენტები შეგიძლიათ გადახდას თავისი ბრონირებებისთვის ონლაინ რეჟიმში, მათი საკრედიტო ბარათით, ან თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ გადასახადის მიღება პირადაპირ. ჩვენ უზრუნველყოფთ, რომ ყველა ტრანზაქცია უსაფრთხოა და თქვენი მონაცემები დაცულია.

სრული ვერსიის 14 დღე უფასოდ

გამოიყენეთ ჩვენი პროდუქტის ყველა ფუნქცია სრულიად უფასოდ და უნახვით. შეფასებით EasyWeek-ის ფუნქციონალურობას, უპირატესობებს და კომფორტს.

ულიმიტო წვდომა ყველა გეგმას 14 დღეში

ჩატი მხარდაჭერით

აირჩიეთ მესინჯერი EasyWeek-ის მხარდაჭერასთან დასაკავშირებლად

WhatsApp Telegram

კითხვები? მოგვწერეთ!

ონლაინ მხარდაჭერაSupport manager photoSupport manager photoSupport manager photoSupport manager photo
Როგორ მუშაობს