თქვენი მონაცემები გადამუშავდება საერთოდ და ევროპული უსაფრთხოების სტანდარტების შესაბამისად, მათ შორის PCI DSS, SSL და GDPR.
ჩვენ არ ვიყიდით და არ გადავცემთ თქვენს და თქვენი კლიენტების მონაცემებს მესამე პირებს.
გამოიყენეთ EasyWeek, რათა გაზარდოთ ჯავშნის რაოდენობა ნებისმიერი დატვირთვის გარეშე.
ჩართეთ ყველა მნიშვნელოვანი ინფორმაცია თქვენი კომპანიის შესახებ, რომელიც მოიზიდავს მომხმარებლებს და წაახალისებს მათ დარეგისტრირდნენ თქვენთან.
უზრუნველყავით უწყვეტი გამოცდილება EasyWeek-ის ინტეგრირებით იმ პროგრამებთან, რომლებსაც უკვე იყენებთ, როგორიცაა GA4 და სხვა.
განათავსეთ ჩვენი ჯავშნის ვიჯეტი და მისი ბმული ყველა არხზე, რომ მიიღოთ ჯავშნები ერთდროულად!
მიიღეთ ჯავშნების დეტალური ანალიზი, პერსონალის დატვირთვა და სხვა ინფორმაცია, რომელიც დაგეხმარებათ განსაზღვროთ თქვენი ბიზნესის განვითარების საუკეთესო სფეროები.
შექმენით თქვენი წარმატების ისტორია EasyWeek-ის გამოყენებით!
ვერ პოულობთ პასუხს? მიმართეთ ჩვენს მეგობრულ გუნდს.
როგორ შეიძლება EasyWeek დააავტომატიზიროს ჩემი პლაზმას ცენტრის ოპერაციები?
EasyWeek აწარმოებს ონლაინ პლატფორმას, სადაც შეგიძლიათ მართოთ შეხვედრები, ინვენტარი და თანამშრომელთა გრაფიკი ერთ ადგილზე. ის გაუმჯობესებს თქვენს ბიზნესს, ავტომატიზირებით მართავს რამდენიმე ამოცანას, როგორიცაა შეხვედრების შეხსენებები და ინვენტარის მართვა.
არის თუ არა EasyWeek შესაბამისი პლაზმის ცენტრისთვის მრავალი ლოკაციით?
დიახ, EasyWeek განსაზღვრულია ყველა ზომისა და მასშტაბის ბიზნესების მართვისთვის. თქვენ შეგიძლიათ მართოთ მრავალი ლოკაცია და გუნდი ერთი დაფაზე. ყოველივე ლოკაციას შეუძლია იყოს მისი უნიკალური ჯავშნის გვერდი.
როგორ შეიძლება EasyWeek-მა დაეხმაროს პაციენტების დაგეგმვის პროცესს ჩემს პლაზმის ცენტრში?
EasyWeek-მა აქვს მომხმარებელის მიმართ გამოყენებადი დაჯავშნის სისტემა, რომელიც იძლევა თქვენს პაციენტებს საშუალებას ნებისმიერ დროს დაგეგმონ შეხვედრები ონლაინში. თქვენ შეგიძლიათ, ასევე, მართოთ თქვენი პერსონალის გრაფიკი და თავიდან აიცილოთ გადაჯავშნა ან ორმაგი ჯავშნები.
შეგიძლიათ თუ არა EasyWeek-მ ჩემს პლაზმის ცენტრში ინვენტარის მართვის დახმარება?
დიახ, EasyWeek-ში არის თვისებები, რომლებიც დაგეხმარებიან თქვენი ინვენტარის რეალურ დროში მენეჯმენტში. შეგიძლიათ მიიღოთ შეტყობინებები, როდესაც ნაკრები მცირეა, რაც დაგეხმარებათ გეგმაზე და წინასწარი შეკვეთების გამოწერაში.
ინტეგრირება თუ არა EasyWeek პლაზმას ცენტრებში ხშირად გამოყენებული სხვა პროგრამული უზრუნველყოფით ან სისტემებთან?
დიახ, EasyWeek შეუძლია ინტეგრირება სხვადასხვა მესამებრივი აპლიკაციებთან და ინსტრუმენტებთან, როგორიცაა Google Calendar, CRM სისტემები და გადახდის კალათები. ეს საშუალებას გვაძლევს უწყვეტი მონაცემთა ნაკადის ინტეგრაციას თქვენს ბიზნესის სხვადასხვა ასპექტებს შორის.
გამოიყენეთ EasyWeek თქვენი ბიზნესის ეფექტური მართვისთვის. ჩვენი მხარდაჭერა ყოველთვის ხელმისაწვდომია: ყოველკვირეულად, ნებისმიერ ტარიფზე უფასოდ.