შექმენით თქვენი წარმატების ისტორია EasyWeek-ის გამოყენებით!
ვერ პოულობთ პასუხს? მიმართეთ ჩვენს მეგობრულ გუნდს.
რაა EasyWeek-ის 'კლიენტების ბაზა' ფუნქცია?
EasyWeek-ის 'კლიენტების ბაზა' არის ფუნქცია, რომელიც საქმიანობებს ეშვება მათი კლიენტების ინფორმაციის მართვა და ორგანიზაცია. ის შეიცავს მრავალი ფუნქციონალობას, როგორიცაა კლიენტების ჩანაწერების დამატება, რედაქტირება და წაშლა, კლიენტების ჯავშნების და ტრანზაქციების თვალთვალება და სხვა.
როგორ შეიძლება 'კლიენტების ბაზა' ფუნქცია წამლოქოთ ჩემი ბიზნესი?
'კლიენტების ბაზა' ფუნქცია გაძლევთ საშუალებას თქვენი ყველა კლიენტისთვის საკომუნიკაციო საქმეების კონტროლს და მართვას ერთ ადგილზე. ის შეიძლება დაგეხმაროთ კლიენტების შენახვის სტრატეგიებში, პერსონალიზებულ მარკეტინგში და ზოგადი კლიენტური მომსახურების გაუმჯობესებაში.
განუყოფილობაა თუ არა ჩემი კლიენტის მონაცემები EasyWeek-თან?
დიახ, EasyWeek უზრუნველყოფს თქვენი კლიენტის მონაცემთა უსაფრთხოებას. ჩვენ გამოვიყენებთ შესაბამის უსაფრთხოების ზომებს, რათა დავიცვათ თქვენი მონაცემები არასანქციო წვდომისგან და გამოყენებისგან.
შემიძლია ჩემი არსებული კლიენტების ბაზა EasyWeek-ში იმპორტირება?
კი, EasyWeek-ი საშუალებას გაძლევთ იმპორტირებთ თქვენს არსებულ კლიენტების ბაზას. თუ გაქვთ რაიმე პრობლემები ან საკითხები, ჩვენი მხარდაჭერის გუნდი ყოველთვის მზადაა დაგეხმარებათ.
შემიძლია ჩემი კლიენტების მონაცემები EasyWeek-დან ექსპორტირება?
კი, შეგიძლიათ თქვენი კლიენტების მონაცემები EasyWeek-დან ნებისმიერ დროს ექსპორტირება. ეს შეიძლება იყოს სასარგებლო რეზერვების შექმნისას, ან მონაცემების გამოყენებაზე სხვა სისტემებში ან პლატფორმებზე.
გამოიყენეთ ჩვენი პროდუქტის ყველა ფუნქცია სრულიად უფასოდ და უნახვით. შეფასებით EasyWeek-ის ფუნქციონალურობას, უპირატესობებს და კომფორტს.