შექმენით თქვენი წარმატების ისტორია EasyWeek-ის გამოყენებით!
ვერ პოულობთ პასუხს? მიმართეთ ჩვენს მეგობრულ გუნდს.
რა არის EasyWeek-თან ონლაინ შეხვედრების დაყენების პროცესი?
პირველრიგში, თქვენ უნდა რეგისტრირებთ თქვენს ბიზნესს EasyWeek-თან. რეგისტრაციისთვის, შეგიძლიათ დააყენოთ თქვენი ხელმისაწვდომობა, მომსახურება და ფასები. კლიენტები შემდეგ შეიძლება დაჯავშნონ შეხვედრები თქვენთან პლატფორმის გამოყენებით.
როგორ შემიძლია ჩემი გრაფიკის მართვა EasyWeek-ის მეშვეობით?
EasyWeek გთავაზობთ კალენდარის სრულყოფილ ხედს, სადაც შეგიძლიათ ნახოთ თქვენი ყველა შეხვედრა. თქვენ შეგიძლიათ ასევე მართოთ გაუქმებები და გადაგვერდები პლატფორმიდან პირდაპირ.
შემიძლია ჩემი საქმიანობისთვის ჯავშნის პროცესის მორგება?
რასაციანად! EasyWeek გაძლევთ შესაძლებლობას მორგოთ თქვენი ჯავშნის პროცესი, თქვენი წესების დაყენებით შეხვედრების დროის კალენდარისთვის. ეს შეიცავს ჯავშნისთვის ხელმისაწვდომი დროის სლოტების დაყენებას, თქვენი მომსახურებების და ფასების დაყენებას.
რა მოხდება, თუ კლიენტი გსურს შეხვედრის გაუქმება?
კლიენტები შეხვედრების გაუქმებას შეუძლიათ პირდაპირ EasyWeek-ის გამოყენებით. თქვენ შეგიძლიათ თქვენი გაუქმების პოლიტიკას დააყენოთ, მათ შორის დროის ფარგლები, რომლის გარეშეც გაუქმებები დაშვებულია.
შეიძლება თუ კლიენტები გადაიხადონ სერვისებისთვის EasyWeek პლატფორმის მეშვეობით?
კი, EasyWeek-ში ჩაშენებულია გადახდის სისტემა. ეს კლიენტებს აძლევს შესაძლებლობას გადაიხადონ თავიანთი დაგეგმილი ვიზიტის დროს.
გამოიყენეთ EasyWeek თქვენი ბიზნესის ეფექტური მართვისთვის. ჩვენი მხარდაჭერა ყოველთვის ხელმისაწვდომია: ყოველკვირეულად, ნებისმიერ ტარიფზე უფასოდ.