თქვენი მონაცემები გადამუშავდება საერთოდ და ევროპული უსაფრთხოების სტანდარტების შესაბამისად, მათ შორის PCI DSS, SSL და GDPR.
ჩვენ არ ვიყიდით და არ გადავცემთ თქვენს და თქვენი კლიენტების მონაცემებს მესამე პირებს.
გამოიყენეთ EasyWeek, რათა გაზარდოთ ჯავშნის რაოდენობა ნებისმიერი დატვირთვის გარეშე.
ჩართეთ ყველა მნიშვნელოვანი ინფორმაცია თქვენი კომპანიის შესახებ, რომელიც მოიზიდავს მომხმარებლებს და წაახალისებს მათ დარეგისტრირდნენ თქვენთან.
უზრუნველყავით უწყვეტი გამოცდილება EasyWeek-ის ინტეგრირებით იმ პროგრამებთან, რომლებსაც უკვე იყენებთ, როგორიცაა GA4 და სხვა.
განათავსეთ ჩვენი ჯავშნის ვიჯეტი და მისი ბმული ყველა არხზე, რომ მიიღოთ ჯავშნები ერთდროულად!
მიიღეთ ჯავშნების დეტალური ანალიზი, პერსონალის დატვირთვა და სხვა ინფორმაცია, რომელიც დაგეხმარებათ განსაზღვროთ თქვენი ბიზნესის განვითარების საუკეთესო სფეროები.
შექმენით თქვენი წარმატების ისტორია EasyWeek-ის გამოყენებით!
ვერ პოულობთ პასუხს? მიმართეთ ჩვენს მეგობრულ გუნდს.
როგორ შეიძლება EasyWeek-მ დამეხმაროს ჩემი მანიკიურის ბიზნესის მართვაში?
EasyWeek არის ონლაინ დაჯავშნის პლატფორმა, რომელიც სპეციალურად არის დაგეგმილი ბიზნესების, როგორიცაა მანიკიური, ოპერაციების გამარტივებისთვის. EasyWeek-ის მეშვეობით, შეგიძლიათ მართოთ თქვენი დაჯავშნები, ინვენტარი და თანამშრომელთა გრაფიკი ერთ ადგილზე. ამასთან, კლიენტები შეიძლება დაჯავშნან დაჯავშნები ინტერნეტით 24/7, რაც გათავისუფლებს თქვენი პერსონალის დროს შესანიშნაობრივი მომსახურების გასაწევარად.
შემიძლია გამოვიყენო EasyWeek ჩემი მანიკიურის საწყობის მართვისთვის?
დიახ, EasyWeek-ის კომპლექსური საწყობის მართვის სისტემა გაქვთ. შეგიძლიათ მასში მართოთ თქვენი წვეულების, ინსტრუმენტებისა და სხვა მიმართვების რაოდენობა. ასევე, შეძლებთ გამოთვალოთ თქვენი მომავალი საჭიროებები წარსული მოხმარების ნიმუშების საფუძველზე.
შეგიძლიათ თუ არა კლიენტებს აირჩიონ სურვილისამებრ მანიკიურის მესამებლი, როდესაც ისინი ბრონირებენ მიმართვას?
დიახ, EasyWeek-ის მეშვეობით, კლიენტებს შეუძლიათ მიირჩიონ სურვილისამებრ მანიკიურის მესამებელი ბრონირების დროს. ეს ფუნქცია არა მხოლოდ გააუმჯობესებს კლიენტის სიკეთეში, არამედ ეხმარებათ თქვენი თანამშრომელების სამუშაო დატვირთვას უფრო ეფექტურად მართოთ.
როგორ შეგიძლიათ EasyWeek-ის საშუალებით ავტომატიზაცია ჩემი მანიკურის სალონის ოპერაციები?
EasyWeek შეგიძლიათ ავტომატიზაცია თქვენი ოპერაციების სხვადასხვა ასპექტი, როგორიცაა შეკვეთების დაგეგმვა, ინვენტარიზაცია და თანამშრომლების გრაფიკის მართვა. ის შეგიძლიათ გამოგზავნოთ ავტომატური შეხსენებები კლიენტებისთვის, შემცირებინათ წაუშალებელი ვიზიტები. ასევე, შეგიძლიათ გამოიწვიეთ ანგარიშები, რომლებიც დაგეხმარებიან უფრო კარგად გაარკვიოთ თქვენი ბიზნესი.
გამარტივებულია თუ არა EasyWeek-ის გამოყენება და დაყენება ჩემი მანიკურის სალონისთვის?
აუცილებლად! EasyWeek შექმნილია მომხმარებელთა მიმართ მარტივი გამოყენების გზით. მისი დაყენება თქვენს მანიკურის სალონისთვის არის მარტივი და პირდაპირი. თუ თქვენ გჭირდებათ დახმარება, ჩვენი მხარდაჭერის გუნდი ყოველთვის მზადაა დაგეხმარებათ.
გამოიყენეთ ჩვენი პროდუქტის ყველა ფუნქცია სრულიად უფასოდ და უნახვით. შეფასებით EasyWeek-ის ფუნქციონალურობას, უპირატესობებს და კომფორტს.